Mládí na hřišti 7: Však já vím

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 223 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mládí na hřišti 7: Však já vím koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mládí na hřišti 7: Však já vím koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mládí na hřišti 7: Však já vím koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Není skladem

Mládí na hřišti 7: Však já vím koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Taiki usilovně trénuje na přátelské utkání s týmem Sadžikawa, ale v hloubi duše stále myslí na prohru v kvalifikačním kole, která mu zabránila v účasti ve finále. Musí se znovu utkat s Jusou, aby vyrovnal předchozí neúspěch a překonal sám sebe.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mládí na hřišti 7: Však já vím je 209 Kč

Výběr knih autora Kódži Miura

Zobrazit všechny knihy autora Kódži Miura
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.