Mládí na hřišti 9: Tomu rozumím

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mládí na hřišti 9: Tomu rozumím koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
199 Kč
Není skladem

Krátký popis
Přichází podzimní soustředění a s ním pořádná dřina! Taiki má plné ruce práce, ale stejně musí neustále myslet na Činacu i Hinu. A v noci u táboráku pak nastane chvíle, kdy se Hina a Taiki ocitnou o samotě...

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Kódži Miura

Zobrazit všechny knihy autora Kódži Miura
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.