Mléko - přítel nebo nepřítel. Jak postupovat při nesnášenlivosti mléka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 113 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mléko - přítel nebo nepřítel. Jak postupovat při nesnášenlivosti mléka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
113 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mléko - přítel nebo nepřítel. Jak postupovat při nesnášenlivosti mléka koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
114 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mléko - přítel nebo nepřítel. Jak postupovat při nesnášenlivosti mléka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
128 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mléko - přítel nebo nepřítel. Jak postupovat při nesnášenlivosti mléka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
106 Kč
Není skladem

Mléko - přítel nebo nepřítel. Jak postupovat při nesnášenlivosti mléka koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
117 Kč
Není skladem

Krátký popis
Odborníci oslovení k sepsání této publikace se věnují složení mléka, jeho nepostradatelnosti pro lidskou výživu, mýtům a jejich vysvětlením. Věnuje se i riziku komplikací po odstranění mléka z výživy a jejich nutričním řešením.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mléko - přítel nebo nepřítel. Jak postupovat při nesnášenlivosti mléka je 115 Kč


Výběr knih vydavatele Forsapi

Zobrazit všechny knihy vydavatele Forsapi
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.