Onemocnění jícnu, vředová choroba žaludku a dvanáctníku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 140 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Onemocnění jícnu, vředová choroba žaludku a dvanáctníku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
140 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Onemocnění jícnu, vředová choroba žaludku a dvanáctníku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
183 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Onemocnění jícnu, vředová choroba žaludku a dvanáctníku koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
190 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Onemocnění jícnu, vředová choroba žaludku a dvanáctníku koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
149 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Onemocnění jícnu, vředová choroba žaludku a dvanáctníku - Pavlíčková Jaroslava;Kohout Pavel. Předložená knížka Onemocnění jícnu,vředová choroba žaludku a dvanáctníku je určená pro širokou skupinu pacientů, kteří trpí chorobami žaludku, jícnu či dvanáctníku. Autoři si kladou za cíl,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Onemocnění jícnu, vředová choroba žaludku a dvanáctníku je 165 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Pavel Kohout, Jaroslava Pavlíčková
Výběr knih vydavatele Forsapi

Zobrazit všechny knihy vydavatele Forsapi
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.