Potraviny - Součást zdravého životního stylu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 150 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Potraviny - Součást zdravého životního stylu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
150 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Potraviny - Součást zdravého životního stylu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
152 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Potraviny - Součást zdravého životního stylu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
140 Kč
Není skladem

Krátký popis
Výrok Hyppokrata „Tvá výživa bude Tvůj lék“ je to nejvýstižnější, co lze říci o náplni nové knihy Potraviny, které pomáhají léčit. Kniha pojednává nejen o samotných potravinách a nápojích (najdeme zde kapitolu o kávě, víně, pivu atd.), ale i o jednotlivých složkách výživy člověka, které mají…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Potraviny - Součást zdravého životního stylu je 147 Kč

Výběr knih autora Pavel Kohout

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Kohout
Výběr knih vydavatele Forsapi

Zobrazit všechny knihy vydavatele Forsapi
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.