Mnišské srdce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 322 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mnišské srdce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
322 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mnišské srdce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
324 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Mnišské srdce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
333 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mnišské srdce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
326 Kč
Není skladem

Mnišské srdce koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mnišské srdce koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mnišské srdce koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
326 Kč
Není skladem

Krátký popis
Každým tlukoucím srdcem plyne tichý spodní proud, jenž každého z nás vyzývá, aby sám sebe přesáhl. Jako magnet přitahuje člověka do neznáma, k vizi moudřejšího života, k touze stát se tím, čím se cítím být, ale nedokážu to pojmenovat.“ Těmito slovy začíná řeholní sestra Joan Chittisterová svou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mnišské srdce je 335 Kč

Výběr knih autora Joan Chittister

Zobrazit všechny knihy autora Joan Chittister
Výběr knih vydavatele Alpha book

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alpha book
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.