Mnohokluk

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 134 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mnohokluk koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
134 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mnohokluk koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mnohokluk koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mnohokluk koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mnohokluk koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Není skladem

Mnohokluk koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Mnohokluk koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
254 Kč
Není skladem

Krátký popis
Když se Adam jednoho dne vrátí domů, všechno je najednou jinak. Auta jezdí vlevo, semafory jsou obráceně a v jeho posteli leží… úplně cizí kluk! To je ale jen začátek jeho dobrodružství, ve kterém se podívá mezi dinosaury, bojové roboty, obří hmyz nebo třeba do vesmíru, kde nefunguje elektřina.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mnohokluk je 237 Kč

Výběr knih autora Lucie Hlavinková

Zobrazit všechny knihy autora Lucie Hlavinková
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.