Sesterstvo a největší kouzlo kočky Fabioly, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 229 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sesterstvo a největší kouzlo kočky Fabioly, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sesterstvo a největší kouzlo kočky Fabioly, 2. vydání koupíte na Albatros
Albatros
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sesterstvo a největší kouzlo kočky Fabioly, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sesterstvo a největší kouzlo kočky Fabioly, 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sesterstvo a největší kouzlo kočky Fabioly, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
226 Kč
Není skladem

Sesterstvo a největší kouzlo kočky Fabioly, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Sesterstvo vstoupilo do nového školního roku a hned od začátku je toho trochu moc: hora učení, zvláštní nový kluk ve třídě, paní Marie v nemocnici… a jedna velká záhada, která holky tentokrát přivede do skutečného nebezpečí. Ještěže mají kouzelnou kočku Fabiolu, která jim vždy se vším pomůže!…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sesterstvo a největší kouzlo kočky Fabioly, 2. vydání je 248 Kč

Výběr knih autora Lucie Hlavinková

Zobrazit všechny knihy autora Lucie Hlavinková
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.