Sesterstvo a největší kouzlo kočky Fabioly, 1. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 229 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sesterstvo a největší kouzlo kočky Fabioly, 1. vydání koupíte na Albatros
Albatros
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Čtvrté napínavé dobrodružství Sesterstva kouzelné kočky FabiolySesterstvo vstoupilo do nového školního roku a hned od začátku je toho trochu moc: hora učení, zvláštní nový kluk ve třídě, paní Marie v nemocnici… a jedna velká záhada, která holky tentokrát přivede do skutečného nebezpečí. Ještěže…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sesterstvo a největší kouzlo kočky Fabioly, 1. vydání je 229 Kč

Výběr knih autora Lucie Hlavinková

Zobrazit všechny knihy autora Lucie Hlavinková
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.