Móda si to žádá

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 177 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Móda si to žádá koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Móda si to žádá koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Móda si to žádá koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
171 Kč
Není skladem

Móda si to žádá koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
188 Kč
Není skladem

Krátký popis
Může nošení podprsenky vyústit v rakovinu prsu? Co může mít zdánlivě neškodný kus oblečení společného s onemocněním? Lékařský antropolog Sydney Ross Singer a jeho asistentka Soma Grismaijerová se při hledání odpovědí nenechali ovlivňovat vlastním kulturním prostředím, považujícím podprsenku za…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Móda si to žádá je 185 Kč

Výběr knih vydavatele Triton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.