O lidech, medicíně a dění kolem nás

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 186 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

O lidech, medicíně a dění kolem nás koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
186 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O lidech, medicíně a dění kolem nás koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O lidech, medicíně a dění kolem nás koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

O lidech, medicíně a dění kolem nás koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
202 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
O lidech, medicíně a dění kolem nás koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
223 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: O lidech, medicíně a dění kolem nás - Svačina Štěpán. O lidech, medicíně a dění kolem nás přináší 50 fejetonů známého českého diabetologa, přednosty 3. interní kliniky 1. LF UK a VFN v Praze a předsedy České lékařské společnosti J. E. Purkyně prof. MUDr. Štěpána Svačiny, DrSc…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy O lidech, medicíně a dění kolem nás je 209 Kč

Výběr knih autora Štěpán Svačina

Zobrazit všechny knihy autora Štěpán Svačina
Výběr knih vydavatele Axonite

Zobrazit všechny knihy vydavatele Axonite
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.