Diabetes mellitus v primární péči II.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 393 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Diabetes mellitus v primární péči II. koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
393 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diabetes mellitus v primární péči II. koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
422 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diabetes mellitus v primární péči II. koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
465 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Diabetes mellitus v primární péči II. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
350 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jedná se o již druhé rozšířené a aktualizované vydání velmi úspěšné knihy Diabetes mellitus v primární péči.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Diabetes mellitus v primární péči II. je 407 Kč

Výběr knih autorů Štěpán Svačina , kol. , Igor Karen

Zobrazit všechny knihy autora Štěpán Svačina, kol., Igor Karen
Výběr knih vydavatele Axonite

Zobrazit všechny knihy vydavatele Axonite
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.