Modrá Crew 18: Ekhö Zrcadlový svět 7+8

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 199 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Modrá Crew 18: Ekhö Zrcadlový svět 7+8 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Modrá Crew 18: Ekhö Zrcadlový svět 7+8 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Modrá Crew 18: Ekhö Zrcadlový svět 7+8 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Modrá Crew 18: Ekhö Zrcadlový svět 7+8 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Není skladem

Modrá Crew 18: Ekhö Zrcadlový svět 7+8 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Bude to sexy, bude to akční, bude to zábavné! Pokračování příběhu z alternativní Země, ve které místo letadel lítají draci. Mravena se tentokrát vydává do nejvíc cool místa na světě – Londýna! Metro, tajní agenti, punkové skupiny, minisukně… a záhada ztraceného čaje. A vzápětí se Mravena vrací…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Modrá Crew 18: Ekhö Zrcadlový svět 7+8 je 209 Kč

Výběr knih autora Christophe Arleston

Zobrazit všechny knihy autora Christophe Arleston
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.