Modrá CREW 26

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 213 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Modrá CREW 26 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
213 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Modrá CREW 26 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
238 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Modrá CREW 26 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
253 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Modrá CREW 26 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Modrá CREW 26 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
269 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Modrá CREW 26 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
245 Kč
Není skladem

Krátký popis
Co takhle trochu paralelní exotiky? Mravena Draapulová a její přátelé se v dalších dvou příbězích vydávají do rovníkové Afriky a do Číny… nebo do toho, co jim v paralelním světě Ekhö odpovídá. Protože, ruku na srdce, kdo jiný by dokázal vypátrat tropickou rostlinu, jež prikónům způsobuje…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Modrá CREW 26 je 248 Kč

Výběr knih autora Christophe Arleston

Zobrazit všechny knihy autora Christophe Arleston
Výběr knih vydavatele Crew

Zobrazit všechny knihy vydavatele Crew
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.