Môj prvý herbár s malým krtkom

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 203 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Môj prvý herbár s malým krtkom koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
203 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Môj prvý herbár s malým krtkom koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
193 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nezábudka, sedmokráska, púpava, vlčí mak a rumanček – najznámejšie lúčne kvety, ktoré musia poznať všetky deti. Kamarát krtko ich sprevádza a radí, kde ich čo najskôr nájsť, aby si ich mohli vylisovať a nalepiť do svojho herbára. Môj prvý herbár s malým krtkom je krásna farebná knižka, v ktorej…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Môj prvý herbár s malým krtkom je 198 Kč

Výběr knih autora Zdeněk Miler

Zobrazit všechny knihy autora Zdeněk Miler
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.