Anička a lékař

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 46 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Anička a lékař koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
46 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anička a lékař koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
47 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anička a lékař koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
47 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Anička a lékař koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
38 Kč
Není skladem

Krátký popis
Téměř hororové čtení pro děti o tom, co je a co není správné. Aničce se to povedlo poznat, když začala být stejná uvnitř i navenek a své velké oči, ruce a uši začala užívat jako velký člověk, který chce dělat velké věci. Příběh ukazuje, jak dítě opouští cestu, kterou mu vyznačují rodiče, a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Anička a lékař je 44 Kč

Výběr knih autora Kateřina Šťastná

Zobrazit všechny knihy autora Kateřina Šťastná
Výběr knih vydavatele Petrinum

Zobrazit všechny knihy vydavatele Petrinum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.