Moonlight

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 248 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Moonlight koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
248 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Moonlight koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moonlight koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moonlight koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moonlight koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
287 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moonlight koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moonlight koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
296 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Moonlight koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Introducing Little Clothbound Classics: irresistible, mini editions of short stories, novellas and essays from the world's greatest writers, designed by the award-winning Coralie Bickford-Smith. Celebrating the range and diversity of Penguin Classics, they take us from snowy Japan to springtime…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Moonlight je 279 Kč

Výběr knih autora Guy de Maupassant

Zobrazit všechny knihy autora Guy de Maupassant
Výběr knih vydavatele Penguin Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Penguin Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.