Morgavsa a Morgana - Tajemství bájné Chlupambry

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 224 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Morgavsa a Morgana - Tajemství bájné Chlupambry koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Morgavsa a Morgana - Tajemství bájné Chlupambry koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Morgavsa a Morgana - Tajemství bájné Chlupambry koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
240 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Morgavsa a Morgana - Tajemství bájné Chlupambry koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Morgavsa a Morgana - Tajemství bájné Chlupambry koupíte na Grada
Grada
254 Kč
Není skladem

Morgavsa a Morgana - Tajemství bájné Chlupambry koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Morgavsa a Morgana - Tajemství bájné Chlupambry koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
254 Kč
Není skladem

Krátký popis
Oblíbené příhody malé čarodějnice Morganky, které znáte ze Čtyřlístku, vycházejí poprvé v knižní podobě! Jasnozřivá čarodějka Morgavsa a její neposlušná učednice Morganka konečně dorazily do Egypta, kde se skrývá zloduch, který unesl jejich kočku Mikeš. Naše čarodějky budou čelit velikému zlu,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Morgavsa a Morgana - Tajemství bájné Chlupambry je 247 Kč

Výběr knih autora Petr Kopl

Zobrazit všechny knihy autora Petr Kopl
Výběr knih vydavatele Bambook

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bambook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.