Most of All You

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 305 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Most of All You koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Most of All You koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
269 Kč
Není skladem

Most of All You koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
275 Kč
Není skladem

Krátký popis
A brand new book from the globally bestselling and multi award-winning author of Archer's Voice, Becoming Calder and Finding Eden

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Most of All You je 283 Kč

Výběr knih autora Mia Sheridan

Zobrazit všechny knihy autora Mia Sheridan
Výběr knih vydavatele Chesspress

Zobrazit všechny knihy vydavatele Chesspress
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.