Motýlí masáže pro novorozeňátka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 243 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Motýlí masáže pro novorozeňátka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
243 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Motýlí masáže pro novorozeňátka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
248 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Motýlí masáže pro novorozeňátka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
262 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Motýlí masáže pro novorozeňátka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
304 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Motýlí masáže pro novorozeňátka koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Motýlí masáže pro novorozeňátka koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
279 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Motýlí masáže pro novorozeňátka - Kopasová Eva. Kniha Motýlí masáže pro novorozeňátka otevírá důležitý svět komunikace s novorozeňátky pomocí léčivých doteků, hlazení a Motýlích masáží ve spojení s květovými esencemi a přírodními masážními oleji. Jemné doteky a hlazení by se měly…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Motýlí masáže pro novorozeňátka je 273 Kč

Výběr knih vydavatele Maitrea a.s.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maitrea a.s.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.