Můj stát. Putování za českými patrony

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Můj stát. Putování za českými patrony koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kdo jsou nejvýznamnější patroni asvětci naší země? Kým byli za života ajaký význam měli amají pro naši zemi apro evropskou civilizaci? Český lev vtéto knize seznamuje děti sCyrilem aMetodějem, se svatou Ludmilou, svatým Václavem amnoha dalšími význačnými postavami. Prostřednictvím osudů světců…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Můj stát. Putování za českými patrony je 212 Kč

Výběr knih autorů Milan Starý , Martin Velíšek

Zobrazit všechny knihy autora Milan Starý, Martin Velíšek
Výběr knih vydavatele Pikola

Zobrazit všechny knihy vydavatele Pikola
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.