Mumie auf Reisen / Mumie na cestách - Ein Epos und weitere Gedichte / Epos a další básně

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 251 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mumie auf Reisen / Mumie na cestách - Ein Epos und weitere Gedichte / Epos a další básně koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mumie auf Reisen / Mumie na cestách - Ein Epos und weitere Gedichte / Epos a další básně koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mumie auf Reisen / Mumie na cestách - Ein Epos und weitere Gedichte / Epos a další básně koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
300 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mumie auf Reisen / Mumie na cestách - Ein Epos und weitere Gedichte / Epos a další básně koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
238 Kč
Není skladem

Krátký popis
J. H. Krchovský je znám a ceněn pro svou precizní metriku a virtuózní zvukomalebnost. Kvůli této výjimečnosti je ovšem jen zřídka překládán do cizích jazyků. Nyní vychází konečně první samostatný překlad jeho básní do němčiny, a to v zrcadlovém, česko-německém vydání. Překladatel Máchova „Máje“…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mumie auf Reisen / Mumie na cestách - Ein Epos und weitere Gedichte / Epos a další básně je 269 Kč

Výběr knih autora J. H. Krchovský

Zobrazit všechny knihy autora J. H. Krchovský
Výběr knih vydavatele Kétos

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kétos
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.