Manifest Múzismu / Manifest des Musismus

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 160 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Manifest Múzismu / Manifest des Musismus koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Manifest Múzismu / Manifest des Musismus koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
187 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Manifest Múzismu / Manifest des Musismus koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
166 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Manifest Múzismu / Manifest des Musismus koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Manifest Múzismu / Manifest des Musismus koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
180 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Jak vrátit literatuře vysoké postavení v širší společnosti? Jazyk je telefonické vedení k Múzám, telefonním číslem jsou ovšem jejich dary: rytmus, zvukomalebnost a obrazotvornost. Po vyvolení telefonního čísla naslouchají sluhové Múz svým panovnicím a doufají, že porozumějí Pravdě. Múzy dýchají…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Manifest Múzismu / Manifest des Musismus je 174 Kč

Výběr knih autora Ondřej Cikán

Zobrazit všechny knihy autora Ondřej Cikán
Výběr knih vydavatele Kétos

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kétos
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.