Kommentář ke Krvavému románu Josefa Váchala (bibliografii krvákův obsahující)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 239 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Kommentář ke Krvavému románu Josefa Váchala (bibliografii krvákův obsahující) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kommentář ke Krvavému románu Josefa Váchala (bibliografii krvákův obsahující) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
256 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Kommentář ke Krvavému románu Josefa Váchala (bibliografii krvákův obsahující) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
272 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kommentář ke Krvavému románu Josefa Váchala (bibliografii krvákův obsahující) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kommentář ke Krvavému románu Josefa Váchala (bibliografii krvákův obsahující) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Kommentář ke Krvavému románu Josefa Váchala (bibliografii krvákův obsahující) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
238 Kč
Není skladem

Krátký popis
Váchalův Krvavý román není jen legrace a mystifikace, nýbrž velice precizně komponované dílo, otvírající téměř každým slovem, každou narážkou a každou zdánlivou chybou dveře do nesčetných komnat, sálů a pokojíků. Vystupňování typických krvákových prvků vytváří poetiku mnohovrstvých asociací ¬-…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Kommentář ke Krvavému románu Josefa Váchala (bibliografii krvákův obsahující) je 254 Kč

Výběr knih autora Ondřej Cikán

Zobrazit všechny knihy autora Ondřej Cikán
Výběr knih vydavatele Kétos

Zobrazit všechny knihy vydavatele Kétos
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.