My First Busy Town: Let's Get Going!

DK
a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

My First Busy Town: Let's Get Going! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
274 Kč
Skladem (odeslání ihned)

My First Busy Town: Let's Get Going! koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
225 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Pro děti od společnosti Dorling Kindersley Children.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy My First Busy Town: Let's Get Going! je 249 Kč

Výběr knih autora DK

Zobrazit všechny knihy autora DK
Výběr knih vydavatele Dorling Kindersley Children

Zobrazit všechny knihy vydavatele Dorling Kindersley Children
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.