Myth of the Untroubled Therapist

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 797 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Myth of the Untroubled Therapist koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
797 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Myth of the Untroubled Therapist koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
844 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Myth of the Untroubled Therapist koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
844 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Therapists are not immune to the range of problems their clients experience, including divorce, bereavement, illness, and depression. The Myth of the Untroubled Therapist considers what kinds of difficulties clinicians face and considers the best ways of dealing with them.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Myth of the Untroubled Therapist je 828 Kč

Výběr knih vydavatele Taylor a Francis Ltd

Zobrazit všechny knihy vydavatele Taylor a Francis Ltd
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.