Mýtus - "realita" - identita: Národní metropole v čase "návratu do Evropy"

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 179 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mýtus - "realita" - identita: Národní metropole v čase "návratu do Evropy" koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mýtus - "realita" - identita: Národní metropole v čase "návratu do Evropy" koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
188 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Mýtus - "realita" - identita: Národní metropole v čase "návratu do Evropy" - Soukupová Blanka;Stawarz Andrzej. Kolektivní monografie analyzuje funkci mýtů postsocialistických metropolí (Prahy, Bratislavy, Varšavy a Krakova) a metropole Rakouska po roce 1989 při formování jejich nové…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mýtus - "realita" - identita: Národní metropole v čase "návratu do Evropy" je 183 Kč

Výběr knih autorů Blanka Soukupová , Andrzej Stawarz

Zobrazit všechny knihy autora Blanka Soukupová, Andrzej Stawarz
Výběr knih vydavatele Neznámé nakladatelství

Zobrazit všechny knihy vydavatele Neznámé nakladatelství
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.