Národy – města – lidé – traumata

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 165 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Národy – města – lidé – traumata koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
165 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Národy – města – lidé – traumata koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Národy – města – lidé – traumata koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
180 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Národy – města – lidé – traumata koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
149 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Národy – města – lidé – traumata koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
162 Kč
Není skladem

Národy – města – lidé – traumata koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
164 Kč
Není skladem

Krátký popis
Dějinná traumata v minulém století jsou v knize představena čtyřmi klíčovými událostmi československých dějin: mnichovskou dohodou (1938), symbolizující „Bílou Horu 20. století“, kterou prorežimní propaganda využívala k legitimizování poúnorového režimu, necelým prvním rokem po osvobození…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Národy – města – lidé – traumata je 166 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Blanka Soukupová, Róža Godula-Węcławowicz
Výběr knih vydavatele Univerzita Karlova v Praze

Zobrazit všechny knihy vydavatele Univerzita Karlova v Praze
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.