Národy – města – lidé - slavnosti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 184 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Národy – města – lidé - slavnosti koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
184 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Národy – města – lidé - slavnosti koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Národy – města – lidé - slavnosti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
171 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kolektivní monografie je jedním z výsledků spolupráce mezi Fakultou humanitních studií a Polskou akademií věd. Obsahuje čtrnáct kapitol akademických pracovníků z České, Polské a Slovenské republiky a doktorandů FHS. Jejím ústředním tématem jsou svátky, chápané nejen jako vybočení z…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Národy – města – lidé - slavnosti je 190 Kč



Zobrazit všechny knihy vydavatele Fakulta humanitních studií Univerzity Karlovy v Praze
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.