Na Afriku zapomeň - Pravdivý příběh Česky v Angole

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 224 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Na Afriku zapomeň - Pravdivý příběh Česky v Angole koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na Afriku zapomeň - Pravdivý příběh Česky v Angole koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na Afriku zapomeň - Pravdivý příběh Česky v Angole koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
260 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na Afriku zapomeň - Pravdivý příběh Česky v Angole koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
217 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Na Afriku zapomeň - Pravdivý příběh Česky v Angole koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
231 Kč
Není skladem

Na Afriku zapomeň - Pravdivý příběh Česky v Angole koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
258 Kč
Není skladem

Na Afriku zapomeň - Pravdivý příběh Česky v Angole koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
240 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vladana snad od malička toužila žít vAfrice. Aby se svému snu přiblížila, otevřela vOstravě Afro kavárnu. A když jí do života vstoupil sympatický Angolan Eurico, mohla se konečně přestěhovat na černý kontinent. Stala se součástí africké rodiny, začala podnikat a dočkala se svých vysněných…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Na Afriku zapomeň - Pravdivý příběh Česky v Angole je 241 Kč

Výběr knih autora Adolfo Gomes Vladana

Zobrazit všechny knihy autora Adolfo Gomes Vladana
Výběr knih vydavatele Alpress

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alpress
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.