Na cestě s Janis Joplin. biografie první velké rockerky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 339 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Na cestě s Janis Joplin. biografie první velké rockerky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na cestě s Janis Joplin. biografie první velké rockerky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
401 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na cestě s Janis Joplin. biografie první velké rockerky koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
403 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na cestě s Janis Joplin. biografie první velké rockerky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
318 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Na cestě s Janis Joplin. biografie první velké rockerky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
438 Kč
Není skladem

Na cestě s Janis Joplin. biografie první velké rockerky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
367 Kč
Není skladem

Krátký popis
Obsáhlá životopisná kniha o fenomenální americké zpěvačce, divokých 60. letech a hudbě, se kterou dobyla svět. John Byrne Cooke pomáhal Janis Joplin jako road manager a filmař – a také všechno zaznamenal pro budoucí pokolení.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Na cestě s Janis Joplin. biografie první velké rockerky je 377 Kč

Výběr knih vydavatele 65. pole

Zobrazit všechny knihy vydavatele 65. pole
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.