Na druhém břehu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 78 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Na druhém břehu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
78 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Na druhém břehu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
92 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na druhém břehu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
89 Kč
Není skladem

Na druhém břehu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
78 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na druhém břehu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
84 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Druhý břeh nepředstavuje útěk od reality všedního dne, ale splnitelnou naději, že svět je bohatší a zajímavější než doposud tušíme, a že lidský život je komplexnější než jen upachtěnost v každodenních stereotypech. Voda, symbolika křtu, která se dynamicky pohybuje, zná dva břehy: z toho, kde se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Na druhém břehu je 84 Kč

Výběr knih autora Tomáš Špidlík

Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Špidlík
Výběr knih vydavatele Refugium Velehrad-Roma

Zobrazit všechny knihy vydavatele Refugium Velehrad-Roma
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.