Na psí uši

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 177 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Na psí uši koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
177 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na psí uši koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Na psí uši koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
213 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na psí uši koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na psí uši koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
188 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Na psí uši - Nachtmanová Petra. Romantický příběh s krimi zápletkou. Někdy je štěstí blízko. A pes Ben to moc dobře ví! Marek kdysi objevil štěně přivázané v lese ke stromu. Pejsek se mu již dlouho odměňuje svým dokonalým loveckým umem, ale ne vždy patří jeho úlovky k dobře zvoleným.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Na psí uši je 196 Kč

Výběr knih autora Petra Nachtmanová

Zobrazit všechny knihy autora Petra Nachtmanová
Výběr knih vydavatele Petra Nachtmanová

Zobrazit všechny knihy vydavatele Petra Nachtmanová
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.