Na živote je krásne aj to...

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Na živote je krásne aj to... koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
315 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Na živote je krásne aj to... koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
331 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha o tom, ako sa meniť na lepších tak, aby nám všetkým lepšie bolo. A deliť sa o to. Výber z najlepších príspevkov autorky, publikovaných v skupine 99 dňová výzva s Andym Winsonom (Zmeň svoje telo - zmeníš svoj život) na sociálnej sieti Facebook. 30 príbehov z každodenného života, s návodom,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Na živote je krásne aj to... je 323 Kč

Výběr knih autora Katarína Brňáková

Zobrazit všechny knihy autora Katarína Brňáková
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.