Dojčenie slovom aj písmom

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 561 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Dojčenie slovom aj písmom koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
561 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Dojčenie slovom aj písmom koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
582 Kč
Není skladem

Krátký popis
Ako byť úspešnou dojčiacou matkou, podporujúcim oteckom, starým rodičom? Neobyčajná kniha Vás prevedie 3 piliermi úspechu nielen v dojčení, ale aj v podnikaní a vzťahoch. Spoločné dielo dlhodobo dojčiacej matky troch detí, zakladateľky medzinárodnej kampane na podporu dojčenia a úspešného…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Dojčenie slovom aj písmom je 571 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Katarína Brňáková, Žitňák Boris
Výběr knih vydavatele TOP1 knihy

Zobrazit všechny knihy vydavatele TOP1 knihy
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.