Skok do života

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Skok do života koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
371 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Skok do života koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
433 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha o tom, ako ustáť tlak a „predžívať“ deťom život hodný žitia Voľné pokračovanie knihy Na živote je krásne aj to... Výber z najpopulárnejších príspevkov autorky, publikovaných v období, keď sa svet prispôsoboval okom neviditeľnému nepriateľovi, ktorý nám dal šancu zmeniť naše životy.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Skok do života je 402 Kč

Výběr knih autora Katarína Brňáková

Zobrazit všechny knihy autora Katarína Brňáková
Výběr knih vydavatele TOP1 knihy

Zobrazit všechny knihy vydavatele TOP1 knihy
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.