Nádory nepadají z nebe

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 221 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nádory nepadají z nebe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
221 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nádory nepadají z nebe koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
227 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nádory nepadají z nebe koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
231 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nádory nepadají z nebe koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
267 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nádory nepadají z nebe koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nádory nepadají z nebe koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
244 Kč
Není skladem

Krátký popis
V této knize vysvětluje Jörg Rinne nejdůležitější příčiny vzniku rakoviny a mnohé možnosti její prevence. Na základě mnoha pramenů je doloženo, že životní styl člověka a také různé příčinné faktory bezprostředně souvisí s pravděpodobností tvorby nádoru. Jörg Rinne vychází z toho, že u každého…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nádory nepadají z nebe je 243 Kč

Výběr knih vydavatele Fontána

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fontána
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.