Nákladově užitkové metody ve veřejném sektoru

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nákladově užitkové metody ve veřejném sektoru koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
205 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Nákladově užitkové metody ve veřejném sektoru koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
260 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Nákladově užitkové metody ve veřejném sektoru - Ochrana František. Publikace, která se komplexně zabývá použitím metod nákladově užitkové analýzy ve veřeném sektoru. Představuje jednotlivé metody nákladově užitkové anylýzy a na praktických případech ukazuje na jejich použití ve…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nákladově užitkové metody ve veřejném sektoru je 232 Kč

Výběr knih autora František Ochrana

Zobrazit všechny knihy autora František Ochrana
Výběr knih vydavatele Ekopress

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ekopress
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.