NAPR.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 109 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

NAPR. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
109 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
NAPR. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
138 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vrecková príučka pre pokročilých aj začínajúcich čitateľov so skratkovitým názvom NAPR. prináša v skratke hustú zmes zakódovaných odkazov a skrytej symboliky s neprehliadnuteľným „agdovským“ rukopisom na samotnej hrane poézie a vyslovenej provokácie. Autor s dosiaľ neodhalenou identitou,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy NAPR. je 123 Kč

Výběr knih autora Agda Bavi Pain

Zobrazit všechny knihy autora Agda Bavi Pain
Výběr knih vydavatele BRAK

Zobrazit všechny knihy vydavatele BRAK
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.