Lútkohry

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Lútkohry koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
235 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Lútkohry koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
240 Kč
Není skladem

Lútkohry koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
272 Kč
Není skladem

Krátký popis
Lútkohry je zbierka textov bábkových hier pre dospelého diváka, ktoré vznikli v rozmedzí rokov 2005 až 2015 pre Dezorzovo lútkové divadlo.Dezorzovo lútkové divadlo je jediné bábkové divadlo pre dospelého diváka na Slovensku. Inscenácie divadla videli tisíce divákov na Slovensku, v Čechách, v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Lútkohry je 249 Kč

Výběr knih autorů Agda Bavi Pain , Gejza Dezorz

Zobrazit všechny knihy autora Agda Bavi Pain, Gejza Dezorz
Výběr knih vydavatele Vlna

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vlna
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.