Nároky poškozeného v adhezním řízení

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 678 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nároky poškozeného v adhezním řízení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
678 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nároky poškozeného v adhezním řízení koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
690 Kč
Není skladem

Krátký popis
Monograficky zpracovaná publikace se zabývá majetkovými nároky osob poškozených trestným činem, které se uplatňují v trestním (adhezním) řízení a o nichž se rozhoduje v tomto řízení. V tomto směru sice zčásti navazuje na dřívější odbornou literaturu, ale přináší originální spojení výkladů…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nároky poškozeného v adhezním řízení je 684 Kč

Výběr knih vydavatele C. H. Beck

Zobrazit všechny knihy vydavatele C. H. Beck
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.