Naše zvířátka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 66 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Naše zvířátka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
66 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Naše zvířátka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
71 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Naše zvířátka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
59 Kč
Není skladem

Naše zvířátka koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
65 Kč
Není skladem

Krátký popis
Leporelo, které představuje dětem nejznámější domácí zvířatka, jenž jsou velmi věrně zobrazena.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Naše zvířátka je 65 Kč

Výběr knih autora Jan Henke

Zobrazit všechny knihy autora Jan Henke
Výběr knih vydavatele Toužimský & Moravec

Zobrazit všechny knihy vydavatele Toužimský & Moravec
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.