Navždy s láskou, Lara Jean

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 255 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Navždy s láskou, Lara Jean koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
255 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Navždy s láskou, Lara Jean koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
278 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Půvabný román o dospívání z úspěšné série Všem klukům, které jsem milovala.Tento titul je dostupný také v kolekci za výhodnou cenu. Lara Jean zažívá ten nejlepší maturitní ročník, který si dívka může přát. Je bláznivě zamilovaná do svého přítele Petera, její táta se znovu žení a Margot se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Navždy s láskou, Lara Jean je 266 Kč

Výběr knih autora Jenny Han

Zobrazit všechny knihy autora Jenny Han
Výběr knih vydavatele CooBoo

Zobrazit všechny knihy vydavatele CooBoo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.