Nebezpečné sny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 288 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nebezpečné sny koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nebezpečné sny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Nebezpečné sny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nebezpečné sny koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
288 Kč
Není skladem

Nebezpečné sny koupíte na Albatros
Albatros
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nebezpečné sny koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
330 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nebezpečné sny koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
332 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nebezpečné sny koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
303 Kč
Není skladem

Krátký popis

Vítejte zpátky v Burning Cove v Kalifornii, v okouzlujícím přímořském středisku, které navštěvují hollywoodské hvězdy, gangsteři, špioni a mnoho dalších, kteří v tomto tajemném městečku naleznou víc, než očekávali. ***** Maggie Lodgeová, asistentka samotářské sloupkařky známé svým čtenářům…

Zobrazit celý popis

Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nebezpečné sny je 310 Kč

Výběr knih autora Amanda Quick

Zobrazit všechny knihy autora Amanda Quick
Výběr knih vydavatele Baronet

Zobrazit všechny knihy vydavatele Baronet
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.