Němčina slovníček

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Němčina slovníček aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Publikace: Němčina slovníček - neuveden. Aktualizované vydání kapesního německého slovníku, ve kterém najdete běžně užívanou slovní zásobu současné spisovné i hovorové němčiny. Kniha obsahuje také přehled nepravidelných sloves. Slovníček oceníte nejen na cestách a při práci, ale i při studiu…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Megan C. Hayes

Zobrazit všechny knihy autora Megan C. Hayes
Výběr knih vydavatele Lingea

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lingea
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.