Nemesis

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nemesis koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nemesis koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nemesis koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
379 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Nemesis koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
441 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nemesis koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
453 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nemesis koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
274 Kč
Není skladem

Nemesis koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
390 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nemesis koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
414 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nemesis koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 1 další varianta  
Nemesis koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
550 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Paříž 1794: Paul Courtney přihlíží v davu popravě své matky, které slíbil, že přežije, ať se děje cokoliv. Šťastně se mu podaří zachránit dívku, jíž přísahá věrnost. Svět je ale ve válce a zrádci číhají na každém rohu. ***** Kapské Město 1806: Když se Adam Courtney vrací ze služby u námořnictva…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nemesis je 385 Kč

Výběr knih autorů Wilbur Smith , Tom Harper

Zobrazit všechny knihy autora Wilbur Smith, Tom Harper
Výběr knih vydavatele Bonnier Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Bonnier Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.