Nemoc jako křižovatka - Rady onkologickým pacientům

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 187 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nemoc jako křižovatka - Rady onkologickým pacientům koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
187 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nemoc jako křižovatka - Rady onkologickým pacientům koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nemoc jako křižovatka - Rady onkologickým pacientům koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
212 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nemoc jako křižovatka - Rady onkologickým pacientům koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nemoc jako křižovatka - Rady onkologickým pacientům koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace se obrací k onkologickým pacientům a jejich rodinám ve snaze jim jednoduchým výkladem poskytnout pomoc při zvládání zhoubné nádorové nemoci. Pacient je vystaven náročné léčbě a jejím následkům, což vyžaduje, aby si udržel dobrou psychickou kondici nejen on, ale k jeho podpoře i osoby,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nemoc jako křižovatka - Rady onkologickým pacientům je 217 Kč

Výběr knih vydavatele Triton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.