Intelektuál ve dvacátém století

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 363 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Intelektuál ve dvacátém století koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
363 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Intelektuál ve dvacátém století koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Intelektuál ve dvacátém století koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
445 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Intelektuál ve dvacátém století koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Intelektuál ve dvacátém století koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
408 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tony Judt patří mezi nejzajímavější světové myslitele posledního půlstoletí. Málokdo uvažoval tak hluboce a inspirativně o otázkách demokracie, totalitních režimů, holokaustu či o dějinné roli veřejných intelektuálů. V rozhovoru se svým přítelem a kolegou Timothym Snyderem mapuje historii…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Intelektuál ve dvacátém století je 409 Kč

Výběr knih autora Timothy Snyder

Zobrazit všechny knihy autora Timothy Snyder
Výběr knih vydavatele Prostor

Zobrazit všechny knihy vydavatele Prostor
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.