On Tyranny : Twenty Lessons from the Twentieth Century (Graphic Edition)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 425 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

On Tyranny : Twenty Lessons from the Twentieth Century (Graphic Edition) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
425 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
A graphic edition of historian Timothy Snyder's bestselling book of lessons for surviving and resisting America's arc toward authoritarianism, featuring the visual storytelling talents of renowned illustrator Nora Krug"Nora Krug has visualized and rendered some of the most valuable lessons of…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Timothy Snyder

Zobrazit všechny knihy autora Timothy Snyder
Výběr knih vydavatele Ten Speed Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Ten Speed Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.