Nemohu přestat proklínat 3

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nemohu přestat proklínat 3 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
179 Kč
Není skladem

Krátký popis
V uzavřené škole mají děti přesně 666 vteřin na to, aby předali štafetu někomu jinému, jinak… hra končí. Protože do školy nesmí vůbec nikdo, vyšetřovatel Saejama musí vypátrat člověka, který uzavřel smlouvu s prokletým bohem, zvenku. Jeho pomocník Jamazaki mezitím ve škole uvízl se studentem,…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Kensuke Koba

Zobrazit všechny knihy autora Kensuke Koba
Výběr knih vydavatele Gate

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gate
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.